Arga kocken är tönt..

Share written 2011-07-10 @ 16:32:54

Jag blir lika frustrerad varje gång jag ser honom låtsas bli arg på teve.. ..och lika irriterande att se minerna på dem han låtsas vara arg på. De vet aldrig riktigt hur de ska reagera på hans lynnighet, kanske för att hans personlighet skilljer sig så otroligt mycke beroende på om han är on eller off camera. Nåja, jag har en liten rätt här som skulle få honom att kvittra som en liten fågel!

Omelett med kasslerlikt kött med insprängda morrotsbitar och rökt korv med okänt innehåll.

Råkade bli fem ägg istället för fyra eftersom jag tappade ett ägg på bänken så det sprack lite, men man ska väl få lyxa till det ibland.. Nu är jag dödens mätt och behöver en kopp kaffe för att vakna till lite.

written by carrina

Så du kan laga mat???

2011-07-10 @ 22:24:41
written by bitesized

Kokade just ägg!

2011-07-11 @ 12:57:15
http://bitesized.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..