Jag fotograferade ett bröllop förra söndagen..

Share written 2011-06-30 @ 21:23:48

Det finns massa fina bilder från det bröllopet, problemet är bara att jag inte har en CD-brännare på min dator upptäckte jag nu:/.. ..och jag som tänkte posta alla bilderna till brudgummens familj.. Jag är så jäkla rökt eftersom jag försvinner en hel månad nu. Hade jag varit på jobbet så hade det inte varit några problem, då hade jag bara brännt ner dem där, men mitt plan går om några timmar, och jag hinner inte till kontoret igen..

Här får ni i alla fall en bild att njuta av av alla de jag tog..


written by Jempa

Aaaa, du gick tillbaka till Justdiditbloggen nästan. Lägger till även den här..



Och såklart tar vi inte med oss katten, men den kommer inte att svälta för svärföräldrarna kommer ta väl hand om den. Bästa dealen.

2011-06-30 @ 21:59:39
http://litenyttmen.blogspot.com
written by Jempa

PS; Jättefin bild. Nästan så jag blir sugen att gifta mig igen och ha dig som fotograf, eftersom vår sög.

2011-06-30 @ 22:01:33
http://litenyttmen.blogspot.com
written by Anonym

Loves it!

2011-06-30 @ 22:34:04

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..