Jag är döende - hård dag på jobbet och ingenting packat..

Share written 2011-06-30 @ 20:33:58

Om någon snubblar in här i framtiden och undrar vad jag pratar om så gå in på http://programmeraren.wordpress.com.. ..jag ska i alla fall till Ukraina, och mjölken är slut. Det innebär att det inte blir något kaffe till mig om inte jag omedelbums sticker till affären och köper lite kaffemjölk, företrädesvis Klövermjölk. Det är den godaste mjölken i Sverige, har förmodligen något med pastöriseringen att göra, men vad vet jag.. Dessvärre har de ingen klövermjölk på min närbutik, så jag får nöja mig med ett inferior brand..


Anyways..


En bild på den godaste mjölken som finns, klövermjölken!
Om någon på Klövermjölk ser det här så blir jag inte ledsen om ni ger mig en
mjölkårsprenumeration eller något.. ..men vad vet jag, jag kan inget om sånt.


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..