Vilken film tänker jag på nu?

Share written 2011-07-17 @ 01:20:58

Katt på hett plåttak..
Försten som gissar rätt får en kram.. ..eller nåt.

written by carrina

black cat white cat??? kanske???

2011-07-17 @ 01:36:16
written by Jonesy

Katt på hett plåttak!



SV: Jo, jag tror jag hänger med i vad du menar. Har ju egentligen trivts väldigt bra på blogg.se men samtidigt kanske det är nyttigt för mig att ha något som jag inte kan pilla så mycket med. Jag fastnar så lätt i koden och helt plötsligt ser hela bloggen ut som en blinkande julgran och jag minns inte alls hur jag gjorde det ;) Får jag bara in de sista sakerna jag saknar så tror jag att jag kan trivas bra... Men vi får se.



<3 att du fortsätter följa mig iaf. Du är ju en av mina absolua favoriter :)

2011-07-17 @ 11:04:05
http://kattenjones.blogspot.com/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..