Tågresan från helvetet..

Share written 2011-07-04 @ 13:03:02

Att köpa inför tågresan från helvetet, eller 22-kronors trippen som vi också kan kalla den..

1 Flaska billig vodka så jag kan bjuda de andra resenärerna
2 Förpackningar saft/juice att svälja ner det med
Massa tilltugg att bjuda på
Någonting att äta som tål ett tag på ett varmt tåg


En bok (fast den har jag ju redan köpt:)..

Dessutom har jag kvar en rulle toapapper sedan Vietnam i min ryggsäck. Japp, sedan Vietnam (-09), oöppnad. Fina pojkar bajsar inte! Inte fina flickor heller, och det tog 35 år innan jag hittade en flickvän som inte heller bajsade, so she's a keeper..


Något annat ni kommer på som jag måste köpa? Lämna en kommentar så att jag inte missar någonting vitalt! Ska försöka hitta lite fler Voblas (de torkade fiskarna) till resan också..


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..