..och det gjorde inget att jag missade lunchen..

Share written 2011-07-14 @ 19:53:01

..för på mitt nya hostel har jag redan blivit bjuden på middag två gånger:). Första middagen fick jag när jag kom hit. Den ansvarige för hostelet bjöd mig eftersom han hade lagat lite för mycket åt sig själv..

Schweiziske Fabian tar hand om hostelet medan ägaren är i Kiev några dagar.

Den andra middagen fick jag från en helt otrolig breakdancer.. Tittade lite på hans fejsbook videos, a-m-a-z-i-n-g! Han är här för att måla laglig grafitti, och dansa - han har missat poängen med underground hip-hop - man ska klottra olagligt och hitta på jävelskap, det är lite av poängen..

Nåväl, jag ska inte berätta det för honom!

Yalta verkar vara allt som Simferopol inte var, måste gå ut och fota lite ikväll och känna pulsen.. ..men först ska jag försöka hitta någonstans att ladda burken. Vill inte bli utan juice nu när jag måste blogga för er skull!


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..