Jag och min kamera..

Share written 2011-07-23 @ 16:08:55

..jag och min kamera brukar gå ut och dansa ibland. Då är aldrig tjejer intressanta, även om tjejer ofta tycker att min kamera är intressant.. ..framifrån. De är inte det minsat intresserad av att vara på baksidan, men som de kan posera.. Shit..

Ukraine Odessa Club Ibiza
Odessa - Club Ibiza - Fett cool dansare..

Jag brukar försöka ge snälla tips om DOs & DON'Ts, krävs inget proffs för att se vad som verkligen inte fungerar för en person, och vad som faktiskt fungerar. De flesta brukar uppskatta det, men inte alla, andra förstår helt enkelt inte att det ser jätteilla ut.

Ukraine Odessa Club Ibiza Tin Foil Rain
Odessa - Club Ibiza - Folieregn

Anyways - klubbfotografering är assvårt, och det enda sättet att bli bättre på det är att träna-träna-träna. Jag tycker inte det är så kul att hänga på klubbar egentligen; älskar att dansa, men forumet passar inte för mig som raggplatform - vet inte hur man gör. Jag går inte fram och tar på random tjejer, vilket är the MO för klubbraggare, lite snabba juck i höfthöjd och sedan börja gnida sig.. Jag har heller inte utseendet som gör så tjejer kommer fram till mig på klubbarna, de gör det på andra ställen, men inte just klubbar.. ..eller det händer, men jag vet aldrig hur jag ska agera på det. Skit samma, det här ska handla om fotografering.

Ukraine Odessa Club Ibiza Vomiting Dancer Fake Champagne Drinking Dricker Dansare Fejk Kräkas
Odessa - Club Ibiza - Hon kräks inte på riktigt, bara part of the show..

Skönt för Karina att det finns ett ställe som jag inte flirtar med tjejer på, fast jag kommer alltid att sova hemma i alla fall.. ..inte när jag reser, men då kommer jag i alla fall sova ensam oavsett.. ..eftersom Karina är världens finaste, det näst finaste i mitt liv faktiskt.

Ukraine Odessa Club Ibiza - Party people festfolk poserar posing
Vackra människor som jagar mig för att jag ska fota dem - mailade just bilden till dem.

Jaja, nog om detta. Har jag kameran med mig så är det helt annorlunda, då jagar jag inte tjejer, då är det bara jag och kameran, och det finns inte en chans att någon tjej kan komma emellan då. Kameran är ju liksom tryckt mot mitt ansikte då, och då måste tjejen vara SJUKT smal.

Ukraine Odessa Club Ibiza Hoppa på en hand Single hand jumping, impressive
Jag tränar på det här nu - hoppa på en hand.. ..ska kunna det innan nästa sommar!

written by carrina

Jag tycker att du är finast... :) Älskar att läsa din blogg, och längtar tills du är hemma och kan berätta allting själv.. <3

2011-07-24 @ 02:43:19
written by pimpXprincess

En sak som förvirrar mig... Varför skriver du Karina och hon Carina?



I övrigt tänkte jag bara kommentera HAHAHAHAHAHAHAHA gällande "Kameran är ju liksom tryckt mot mitt ansikte då, och då måste tjejen vara SJUKT smal". Underbart, hahaha!

2011-07-24 @ 13:50:41
http://www.pimpxprincess.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..