Favorit i repris i Odessa

Share written 2011-07-24 @ 09:25:22

Vi lyckades samla ihop det gamla gänget, minus en balettdansör.. ..men först promenerade jag och Oksana och pratade bara ryska utan att fuska med Google Translate i typ en timme innan de andra kom ikapp oss på en sushi restaurang. Skönt att komma ifrån hostelet och prata annat än Engelska:)..

Ukraine Odessa Big dog
Vi red på hästar igår - fantastiska djur det där - känner ni igen hon till vänster?

Ukraine Odessa Crime scene tape body
Odessa - Crime scene - Förmodligen en hoppare.. ..jag stod på en bro.

Ukraina Odessa Sushi with Oksana
Sushi på en restaurang som hette Sushi, sen kom Anna och Vasilij och störde friden:).

Ukraina Odessa Sushi
Anna har bott i USA, så hon kan prata perfekt Engelska..

Ukraina Odessa Sushi
Vasilij nervously tearing small pieces of paper.. ..great seeing him again.


Odessa - Industrisolnedgång, så himla fint!

written by Jonesy

Vart har du lärt dig ryska egentligen? En av mina bästa vänner har familj i de ryska delarna av Estland och pratar ryska flytande, jag tycker att det är hur häftigt som helst.



SV: Ja, tjejer är (tyvärr) dumma i huvudet. Till den grad att jag inte förstår dem (kan inte räkna in mig i den gruppen faktiskt) alls. Jag har mer "grabbtänk" när det gäller det mesta sånt. Förstår inte varför man ska vara elak bara för att vara elak. Men jag har märkt av en hel del killar som anammat det "tjejiga sättet". Jag brukar säga att sådana människor är "brudiga" och kan skämtsamt säga till de som ironiserar över sådana att "sluta vara så jävla brud". Människor är... Inte så som man önskar för många gånger.

2011-07-24 @ 11:18:44
http://kattenjones.blogspot.com/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..