Det magonda bara försvann..

Share written 2011-07-27 @ 14:44:33

..det kan ha att göra med mitt fantastiska sällskap som dök upp från ingenstans. Svårt att inte förälska sig i en tjej som älskar Cirkus Cirkör och tycker Burnt Out Punks är fantastiska! Det kan också ha att göra med den delvis vackra apotekspersonalen, och de vackra härliga leedena de bjöd på när jag på bruten ryska hasplade ur mig att jag var döende i magsmärtor.

Ukraine Odessa Svet Cirkus Cirkör Burnt out punks
Svet - en kvinna med oklanderlig smak.. ..men med ett olyckligt namn..

Det faktum att jag nu mår bättre kan också ha att göra med pillrena jag fick av apotekspersonalen.. Jag höll på att dö när jag fick frågan om jag hade diaré eller om jag kräkts.. Det var en äldre dam som frågade, och jag tror jag dog lite eftersom tjejen bakom kassan var alldeles fantastisk:/.. Jag som inte ens gör nummer två av princip eftersom jag tycker det är så läskigt och äckligt!

Ukraina Odessa Pharmacy аптека apotek
Apoteket med de snällaste och hjälpsammaste apotekskvinnorna!

Jag fick i alla fall bästa koltabletterna, samt ett gäng gula lite läskiga piller. Om jag inte dör av den aktiva substansen så kommer jag dö av färgmedlena i tabletterna, men det är i alla fall bättre än magsmärtor. Förhoppningsvis snabbare i alla fall!

Ukraina Odessa aktivt kol sorbex och gula tabletter.
Sorbex (aktivt kol) och gula tabletter som apotekspersonalen tyckte jag skulle ta!

Det är livsfarligt att jag går med på att stoppa i mig vad som helst bara för att en söt tjej ber mig göra det, en vacker dag kommer det bli min död.. ..typ när Karina förgiftar mig med något livsfarligt eftersom jag flirtar med allt som går i ett par skor.. ..och ibland har de inte ens på sig det.

Ukraina Odessa Yellow pills gula piller
Gula piller som förmodligen kommere bli min död - eller kanske få bort mitt magonda.

Förmodligen så har det magonda inte försvunnit, utan jag har bara blivit lite gladare på grund av all trevlig uppmärksamhet.. ..kanske är det brist på uppmärksamhet som har gett mig mitt magonda?:O I så fall är det fantastiskt att det finns både på apoteket, och att dessutom hostelet förser mig med det.

Svet är förresten; cirkusartist, violinist, ekonom samt städare här eftersom hon då får engelskalektioner av hostelägarinnan.. Dessutom har hon hjälpt mig hitta en massa bra ryska musikartister så jag slipper lyssna på Tatu mer:).. ..dessvärre är det ont om ryska artister på Spotify:/..

Okej, jag erkänner, jag har fortfarande ont i magen, men jag låtsas att jag inte har det.. ..det är så sjukt trist att ha ont i magen ju. Dessutom gillar jag tanken på att jag skulle bli frisk bara genom lite uppmärksamhet, då skulle jag aldrig må dåligt.. ..vilket jag i och för sig sällan gör.

I might be onto something here!


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..