Akut dimensions-inflation i Ukraina!

Share written 2011-07-17 @ 14:27:52

Medan vi i väst har fått nöja oss med två dimensioner på bio, fram tills för något år sedan då 3D helt plötsligt exploderade, så har Ukraina haft något av en Dimensions-inflation sällan skådad.

Ungefär då vi fick 3D i Sverige var de redan uppe i 5D..

Ukraina Yalta 7D movies filmer
5D var dock inte tillräckligt avancerat får de framåtsträvande Ukrainarna..

5D och 7D är tydligen inte bara modellbeteckningar på Canon-kameror!

Kommer ni förresten ihåg ordet "prokrastinera"? Jag lärde er det tidigare, kanske på min förra blogg.. ..det är i alla fall det jag gör. Borde ta mig till Sevastopol, men det är fortfarande för hett, och mitt huvud värker, och då verkar internet och bloggandet vara en bra idé!

written by Jempa

Undrar vid vilket D man får ligga med nån av skådisarna om man vill?

2011-07-17 @ 18:32:03
http://litenyttmen.blogspot.com

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..