Bebisfeber på kontoret - rena rama dagiset!

Share written 2011-08-04 @ 18:29:46

Idag så strömmade bebisarna och barnen in på kontoret, helt omöjligt att koncentrera sig! Jag tillbringade större delen med att lukta på bebishuvuden och gå på händer med mina nyfunna vänner, dessutom lärde jag det äldre barnet att gå på taket! Trots allt jag gjorde för honom vägrade han tro på att jag faktiskt hade klyvt tegelstenar med mina helt galna karateslag.. Jävla unge!

Lillebrodern Totte var dock mycket snällare mot mig:).. ..han ville sitta i min famn, och sådant får mig att smälta som smör! Medan jag smälte passade Jempa på att leka med min fantastiska kamera, inte för att jag skulle få fina foton, utan för att Tottes mamma skulle fota Jempa när hon höll min kamera.. Komplicerat?

Bebisfeber Anonym bitesized håller i bebis
Låt oss kalla honom Totte - han föredrar att leva ett anonymt liv i mystik!

Totte och jag goes way back! Jag brukade klappa honom redan när han var i sin mammas mage. Jag älskar mammismagar och missar aldrig en chans att klappa dem, om hon inte är jätteful.. ..men det är inte Tottes mamma, hon är jättesnygg. Totte också.. ..fast han mest är lik pappa! Märkligt att jag gillar mammamagar så mycket, men jag har alltid gjort det.

Dessutom var K-Sandra här med sin lilla prins, men jag hade inte tillräcklig sinnesnärvaro för att fota hennes lilla prins.. Hennes parvel var dock bara två månader, medan Totte är sju månader, nästan stora killen. Blev helt plötsligt sjukt sugen på att skaffa barn.. ..åtminstone ett till - NU!! Tror dock inte att det riktigt är läge, får nog vänta tills jag blir 40, men mina äggledare började i alla fall sjunga: "La-la-la!!".. ..som jag skrev på Fejsbook.

Hur som helst så hoppas jag att det inte dröjer så lång tid till innan kontoret fylls med barn och bebisar igen!

written by Jonesy

Min pojkvän är sådär jättesugen på barn faktiskt. Fast realistisk nog att förstå att det inte är läge nu ändå ;)Själv kan jag känna suget från och till, men jag har andra prioriteringar... Giftermål och smekmånad först iaf.



SV: Det är Izas kamera och allting ;) Canon 450D stämmer fint och det var hennes 50mm som satt på just där. Hon är en ängel som låter mig låna det där tills jag har råd att köpa en egen (så länge hon inte behöver den själv givetvis).

2011-08-06 @ 09:59:09
http://kattenjones.blogspot.com/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..