BBQ - bitesized, Karina och några vänner

Share written 2011-08-01 @ 23:38:01

En fantastisk grillkväll med god mat, trevligt sällskap och hätska diskussioner som jag vann.. ..allihopa. Jag vet, helt galet - och dessutom var det jag som tände grillen! Grönsaker och kött fanns självklart på menyn, champinjoner och haloumi också.

Ej grillad mat på grillkväll grill BBQ. Grönsaker kött.
Snart gyllenbrynt och smaskens!

Det visade sig dock att tjejerna var mer karl än jag och hanterade grillningen med bravur.. I vanliga fall gillar jag att grilla, men jag kände mig lite ur form och tog mig istället ett glas rött och filosofierade om norska bombare, uessansk utrikespolitik, och galna muslimska kvinnor som vill droppa syra i ögonen på sadistiska svin. Det gamla vanliga!

BBQ - Karina Denise Malin Grill BBQ
Grillafton med grillproffsen; Denise, Prinsessan och Malin..

Tjejerna fick mig dock på andra tankar - dessa ungdomar med sin passion för livet, naiva drömmar och tveksamma åsikter. Jag lät dem dock hållas, jag har ju ändå uppnått en viss ålder och vet allt bäst.. Damn, youth is wasted on the young!

Grönsaker på grillen BBQ
Grönsaker på grillen, härligt gyllenbruna, haloumi där uppe, äckel-aubergine där nere..

Min favoritdiskussion kom upp, vet inte om det var jag som undermedvetet drev in på det, eller om det var någon form av allmänt consensus.. Förmodligen var det jag som drev in på det med berått mod, jag älskar dramat. Vi hade dock alla rätt i den här diskussionen. Det är svårt att vinna en rent emotionell diskussion, alla tycker ju att just de är vinnarna.. ..således också jag!

BBQ Kött Grill
Mitt kött.. ..liggandes på en bädd av kyckling.

Köttet var i alla fall gott, sällskapet fantastiskt som vanligt, och Malin var världens trevligaste. Henne hade jag aldrig träffat tidigare, och det är alltid lika roligt när man får träffa nya människor som man gillar.

BBQ - Fnittrande tjejer vid diskbänken
Här diskar de - diskning är manligt så jag försökte stoppa dem.. ..gick inte..

written by pimpXprincess

Prinsessan = Karina? Väldigt vacker är hon :)

2011-08-02 @ 11:49:17
http://www.pimpxprincess.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..