Misslyckades med att hitta en fru i Ukraina..

Share written 2011-07-30 @ 14:25:32

..jag var dock skrämmande nära när jag till och med snubblade på en tjej som hette Oksana. Redan på flygplatsen efter att jag landat på Arlanda möttes jag dock upp utav en alldeles fantastisk tjej med en gigantisk takeawaykaffe i handen åt mig. Hon steg upp klockan 0430 för att hoppa på tåget till Arlanda.. ..because I'm worth it!

Inte hade Oksana eller Katja gjort det för mig.. ..förmodligen Natalia, men Karina sopar mattan med henne på tusen andra sätt. En vacker dag tänker jag skriva ett blogginlägg om alla de tusen sätten, ett långt, typ ett sånt som jag skrev om Natalia!

Tänk att jag åkte runt hela Ukraina för att hitta en fru, och sedan visade det sig att jag hade den perfekta frun hemma. Nu är jag i alla fall en erfarenhet rikare!

Solna Sverige Karina poserar vid boxningssäck från Fighter
Prinsessan - bredvid boxningssäcken.. ..hon har lovat börja träna kickboxning med mig.

written by Jempa

Välkommen hem! Ses vi på måndag?

2011-07-30 @ 18:22:02
http://litenyttmen.blogspot.com
written by bitesized

Självklart ses vi på måndag, om inte du ser mig först.. ..för då gömmer du dig väl:)..

2011-07-30 @ 20:01:28
http://bitesized.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..