Jag fotade hela Kharkov idag..

Share written 2011-07-11 @ 21:18:04

..och med mig hade jag två helt fantastiska modeller som ställde upp på allt jag bad dem göra. Det här är en av mina absoluta favoritbilder, nästan som en skivomslag! Titta på arbetarna bakom, de håller på att river statyn. Klicka på bilden för att få se en större version!

Katja och Alexej ready to conquer the world, click to see a blown up version..

..och en bonusbild på Katja..

written by ph

Riktigt härligt med ett fotoreportage från Ukraina!



Va själv i Lviv och Kiev år 2010 och va otroligt nöjd med min resa! Ukraina har ett och annat att bjuda på.



Hoppas du får en trevlig vistelse du med!

2011-07-12 @ 02:30:17
written by bitesized

Ja, Ukraina är ju ett enormt land; berg, stora städer, fantastiska stränder, och allting andas av historiens vindslag. Sovjettiden har satt tydliga spår, och hur de än försöker sudda bort det genom att byta namn på gator, och spränga bort monument och så vidare så är det fortfarande påtagligt. Mäktigt!

2011-07-12 @ 18:01:14
http://bitesized.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..