I Ukraina sätter man inte dit ett nytt lock..

Share written 2011-07-19 @ 21:44:16

..där lägger man ut ett par stenar på vardera sidan istället så offret först snubblar till, innan han faller ner genom hålet. Vågade inte titta allt för noggrant ner i hålet eftersom det säkert låg ett par lik där..

Ukraina Sevastopol Inget brunnslock manhole
Inget brunnslock - i Sverige tycker vi sånt är farligt och sätter dit ett nytt omdelbums!

written by Thomas

Allvarligt.. är detta det farligaste du kan hitta i ukraina?

2011-07-19 @ 23:24:53
written by pimpXprincess

Haha, jag glömde helt bort vad jag skulle kommentera när jag läste Thomas kommentar. Awesome! Haha!

2011-07-20 @ 12:13:33
http://www.pimpxprincess.se/
written by pimpXprincess

Svar: Nä, det hjälper tyvärr inte. Det spelar ingen roll om jag flyttar in 1 eller 5, det är grejerna jag vill ha på plats. Hade hellre fått dit grejerna den 1 och flyttat in den 5. Så, ja... jag får helt enkelt vänta. Hehe!

2011-07-20 @ 16:13:58
http://www.pimpxprincess.se/
written by bitesized

Jag har hört att 1,5% av den vuxna populationen har HIV/AIDS.. ..det är ganska farligt. Men jag undviker att stoppa in "den" i tjejer här, så tyvärr har jag inget foto på det! I övrigt är Ukraina ett säkert land, har inte varit orolig, och jag går ändå runt med kameran på magen nattetid i de smutsigare stadsdelarna.

2011-07-21 @ 00:33:05
http://bitesized.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..