Where's Waldo?

Share written 2011-07-11 @ 13:29:13

Känner ni till Waldo? Det är en töntig snubbe som man ska försöka hitta i ett myller av andra människor, typ som ett pyssel som barn kan ägna lite tid åt..

Here's Waldo..
Känner ni igen honom? Om inte så gör det självklart inget, det kommer ju inte ändra erat liv varken till eller ifrån. Kommer i alla fall ihåg Waldo från barndomen, ni vet på den tiden då hjärnan inte hade lärt sig filtrera information lika effektivt som den gör nu när man är äldre. Nuförtiden så är det sällan svårt att hitta Waldo i de böckerna.. ..inte lika roligt heller!
Ju äldre man blir dessto bättre blir man på att filtrera bort irrelevant brus.. ..vissa tror det är alzheimers, men det är bara väldigt effektiv informationsfiltrering! Anyways..

Eftersom jag är en så fin kille så har jag dessutom gjort mitt eget Waldo-pussel, exklusivt för mina trogna läsare. är du inte en av dem så bläddra vidare.. ..exklusivt som sagt..

Hittar ni inte Waldo så klicka på bilden så blir den större.. ..Hint - Han ler också!

Jag hittade inte Waldo heller förrän nu på morgonen, och av alla bilderna jag tog igår så är det här min absoluta favorit. Det var under min tvåtimmars nattpromenad in till stan som jag träffade de här killarna. Både jag och de var lätt berusade, Waldo var dock aprak.. Fast det är ju helt fantastiskt att även om han inte ens klarade av att ställa sig upp så både log han och gjorde segertecknet in i kameran. Kudos åt honom!

written by Jonesy

Hahahaha! Klockren kille! Nästan med liksom.



Jag är faktiskt (nästan) frisk idag! Har varit ute på längre promenad med killen och shoppat lite och sådär... Utan att dö av hosta eller feberyrsel. Så jag känner mig helt klart säker på resan till sthlm imorgon. Good stuffs.

2011-07-11 @ 18:46:01
http://jonesythekatt.blogg.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..