Sevastopol - Inget internet igår kväll

Share written 2011-07-18 @ 14:09:54

Jag hade inget internet igår kväll och kunde därför inte informera mina nära och kära om mina förehavanden, det gjorde dock inget eftersom jag hade en sån fantastisk kväll igår. Kändes skönt att inte behöva känna någon press att skriva något, vilket jag märkligt nog annars gör!
Till en början, efter att jag lämnade förra hostelet, hände det inte så mycket.. ..bara en 15 minuters svettig promenad till bussen.

Ukraina Yalta Svettig bitezied bus buss sweaty
Dyngsur tisha på bitesized.. ..det regnade inte, bitesized svettas såhär i värmen..

Väl på bussen började jag leka med kameran och fotograferade ut genom fönstret för att försöka få några bra bilder, och jag fick en del okej, men det är pretty fucking useless att fota genom ett bussfönster i hög hastighet.

Berg utanför bussfönstret mellan Yalta och Sevastopol i Ukraina
Har en bunt flera, men de är alla av liknande kvalité, tråkigt med all dis.

Ukraine Sevastopol Big Sundown
Största solnedgången i Sevastopol.

Ukraina Sevastopol solnedgång
Finaste solnedgången i Sevastopol.

Men innan solnedgångarna fick jag en ny ryskalärarinna, fantastisk tjej som reser med sin bror. Väntar på ett frieri från henne snart, eller att jag ska bli rån-bög-mördad i någon gränd av hennes bror.

Ukraina Sevastopol söt flicka
Vad är upp med öststatsfödelsemärken i ansiktet på fantastiskt vackra kvinnor?

Nåja, då behöver inte Karina oroa sig i alla fall, samtidigt som jag får hänga med en tjej som lär mig ryska OCH som har fantastiskt fluffigt hår! Dessutom har hon vett att klä sig som folk, vilket är lite ovanligt här.. Nåja, nu ska jag sticka och plugga ryska!

Da svedanja!

written by Jonesy

Hur klär sig icke-folk? Det är iaf jag nyfiken på! Håller dessutom med om att alla tjejr du träffar är sjukt vackra... Det där med att svenska flickor skulle vara vackrast känns mer och mer som bullshit, det är nog de importerade kvinnorna som gör oss vackra isf ;)Eller så är det där med skönhet helt enkelt jävligt individuellt.

2011-07-18 @ 15:38:12
http://kattenjones.blogspot.com/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..