Ont i magen - tråkigt avslut på en fantastisk resa!

Share written 2011-07-27 @ 12:32:50

Har mått dåligt igår och idag, och det verkar inte bli bättre heller. Skönt att det inte är förrän imorgon kväll som mitt tåg till Kiev går. Ni har alla sett bilderna på toaletten, och man vill inte hamna där i framstupa sidoläge och kräkas:).. Förmodligen är det bara gammal kefir som slunkit ner och ställer till det.. ..men ont gör det i alla fall. Ska försöka ta mig till apoteket och köpa lite koltabletter.

Kommer ihåg när jag var liten, då var koltabletter lite av en mirakelkur mot dåliga magar, men sedan dess har det fallit i glömska. Nu påminde Karina mig om det magiska med koltabletter, och då ska jag självklart ge det en andra chans. Onödigt att ha ont när man kanske kan få lite smärtlindring för ett par kronor!

Ses senare!

Ukraina Odessa Barbed wire taggtråd ont i magen
Tänk om jag råkat äta taggtråd av misstag?


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..