Jag har varit så tråkig senaste dagarna..

Share written 2011-07-25 @ 19:16:59

..är nog lite utbränd, så jag vill passa på att ta lite semester. Jag kom fram till det när jag träffade Anna - Oksanas väninna och kollega - när jag var på väg mot tågstationen för att köpa en biljett. Hon och jag satte oss ner på ett café och kopierade bilder mellan våra laptopar eftersom jag har fotat både henne och våra andra gemensamma kompisar en hel del här.

Ukraina Odessa ballerina Anna on the phone
Pratar i telefon - det gör de hela tiden de där ballerinorna.. ..nästan som hästtjejer..

Jag kom i alla fall fram till att Lviv får vänta tills nästa gång jag kommer till Ukraina.. Nu ska jag bara softa, ha semester på riktigt, och hänga med mina nyfunna vänner i Odessa tills jag sticker till Kiev på torsdag och vidare till Sverige på fredag.

Ukraina Odessa poserar på stol Anna ballerina
Nej - det fanns inget naturligt över den posen, i högsta grad iscensatt.. ..älskart!

Jag har i övrigt aldrig träffat på så seriösa modeller som här i Ukraina, väldigt många verkar älska det - bara Natalia som viljat gömma sig när kameran kommit fram. Tror det är en öststatsgrej.. ..sade han fördomsfullt. Men nu ska jag ut på stan och träffa lite andra människor, vi får se vem som dyker upp i bloggen imorgon:).


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..