Huvudvärk - Hoppa eller inte?

Share written 2011-07-17 @ 11:46:40

Hade det varit idag så skulle jag hoppat, jag har sån sjuk huvudvärk så jag tänker nog skjuta upp min resa till Sevastopol några timmar. Ännu en fördel med att aldrig boka saker i förväg. Förmodligen beror det på obefintlig sömn och sjukt lite att dricka.. ..dessutom akut kaffebrist. Bälgar kaffe nu och hoppas att värken försvinner.

Skulle du landa på huvudet eller benen om du skulle ta livet av dig?

Tyvärr fanns det ingen storleksreferens, i bilden ovan, så man ser inte hur högt upp det är egentligen. Egentligen finns det en, det sitter en kille på en sten uppe i övre vänstra hörnet, men han är för liten för att man ska se honom. Jag slänger in en bild som jag använde tidigare så att ni får se hur högt det var egentligen.. ..och jag som är så höjdrädd!

Ukraina Yalta ялта The Swallow's Nest Ластівчине гніздо Ластивчине гниздо Svalnästet lite underifrån med zoom
Jag är höjdrädd - så det sög lite i magen när jag stod där uppe och tog den övre bilden.


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..