Hejdå Oxana och Anna..

Share written 2011-07-29 @ 11:54:24

Klämde in Oxana (jag har stavat fel tidigare:)) och Anna innan min viktiga dejt med min kompis clownen som ni ska få läsa om senare.. ..ni är dock inte mogna för det än, skulle inte kunna hantera det!

Anyways.. ..Anna ringde och sa att Oxana ville träffa mig innan jag stack.. ..och jag ba liksom.. ..skicka Anna med en lapp: Ja, Nej, eller Kanske... Shit, väx upp:).. Oxana tycker det är sjukt jobbigt att prata engelska/ryska med mig över telefon:).. När vi hänger är det dock inga problem, då kan man dessutom använda händerna.. Jag hade redan lovat att träffa clownen på kvällen så jag fick klämma in Oxana innan det. Oxana fick dock en ballong som plåster på såren, så det var inga problem.. ..bästa avskedspresenten som passade hennes personlighet utmärkt!:)

Ukraine Odessa Balloon Oxana
Finaste ballongen - blev snabbt drottningen över lekplatsen!

I väntan på Anna gick vi till en lekpark och ockuperade var sin gunga.. ..ni kan ju gissa hur många avundsjuka blickar som kastades på den ballongförsedda ballerinan.. Japp, skitmånga - på grund av mig eller ballongen?

Lyckligtvis kom Anna loss efter en halvtimme, så jag fick tillfälle att även ge henne största kramen innan jag stack. Hon har bott i USA, kom tillbaka för ett halvår sedan, och eftersom hon pratar perfekt engelska har jag haft mycket större utbyte av henne än av Oxana.. ..och dessutom är hon sjukt rolig.

När hon såg en ledig parkbänk som en kille precis skulle sätta sig på, så sprang hon snabbt som en vessla och satte sig sekunden innan han, och paxade hela bänken. Sweet - för då hade vi någonstans att sitta:).

Ukraine Odessa Anna Oxana
Anna och Oxana - sittandes på paxad bänk!

Anledningen till att Anna inte fick en ballong är för att hon typ är världens minsta och lättaste, därför måste hon ha med sig en fullastad handväska som ballast hela tiden, annars skulle hon blåsa bort.. En ballong skulle rent ut sagt vara livsfarligt!

written by pimpXprincess

Haha ja, det var en himla tur att hon inte fick någon ballong då ;)

2011-07-29 @ 13:13:09
http://www.pimpxprincess.se/
written by Jempa

Äh hon stavar ju inte med x på riktigt, hon har bara ändrat för att det ska se coolare ut.



Ungefär som dansbanden och deras jäkla Z.

2011-07-29 @ 14:46:30
http://litenyttmen.blogspot.com

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..