Såg just Crash (2004)

Share written 2011-08-08 @ 00:24:03

Man skulle kunna förminska den till en film om rasism, men det skulle vara just det, en förminskning. Den handlar om så mycket mer om man bara öppnar sig. Den här är en av mina absoluta favoriter, men ganska olik mina andra favoriter, men ändå inte.

Crash (2004) Movie Sandra Bullock Matt Dillon Brendan Frasier Ryan Phillippe
Snälla se den - och berätta sedan om hur mycket ni älskade den!

Jag dör varje gång jag ser den, men den här gången var min prinsessa med mig och jag blev tvungen att vara stark. Fick hålla om henne när hon krisade som värst - hon kan inte se ett drama utan att flippa:)..

Hon är så fin och ömtålig min lilla ängel, och magisk!

..bästa filmen Crash (2004).. ..hatar ni Sandra Bullock? Se den ändå; Matt Dillon, Ryan Phillippe, Brendan Fraser?.. No excuse.. Den finns i rea-lådan på ert lokala ICA, så gå och plocka en kopia för 30 spänn!

BETYG:
Bitesized 8,5/10
Prinsessan 8,5/10

written by izbit - kubiiix

Jag måste tyvärr dissa den :( Handlingen är bra, ja. Rasism framhävs, ja. Inget emot skådisarna, jag tycker egentligen bara inte om den. Filmen dme tog fram i skolan när det var dags att prata om rasism. Ge mig Romper Stomper, eller American Histroy X, för att också få se mer av det, egentligen.



Men det är ju egentligen bara vad jag tycker.. :)



Ha det bra !

2011-08-08 @ 05:00:04
http://lakubix.blogg.se/
written by pimpXprincess

Den skriver jag upp på min lista direkt. Lär dock inte se den på länge eftersom jag har en sjukt lång lista på filmer. Hehe!

2011-08-08 @ 11:51:11
http://www.pimpxprincess.se/
written by Mikkiz

Stackars dig. Jag lider med dig. Grattis i efterskott och finns om det är något.

Jag är ledsen. Tack för att du kollar/läser min blogg och tack för din kommentar <3

-supersvensk

2011-08-09 @ 02:04:10
http://supersvensk.blogspot.com

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..