Sista natten i Kharkov

Share written 2011-07-13 @ 01:54:40

Jag som inte gillade Kharkov från början, pratade om att jag måste ge den en andra chans.. ..tur att jag gjorde det. Kharkov har blivit lite av en favorit; mycket av det häftigaste jag har sett i Ukraina har jag sett här. Inget slår baletten, men det var bara en sak av Odessa, här har jag sett så många andra saker. Dessutom har det varit fantastiskt roligt att hänga med Katja, även om man blir lätt vansinnig på henne ibland. Särskillt ikväll när vi lade ner 15 minuter på att diskutera huruvida vi skulle dricka eller inte, sedan lika lång tid till om huruvida vi skulle ta en eller två flaskor vin:)..

Fantastisk väggmålning..

Hon är som ett barn som inget hellre vill än att leka vuxen, men allt hon gör blir lika taffligt som när man lekte mamma, pappa & barn som liten. Samtidigt är hennes juvinilitet lite kittlande och på många sätt befriande.. ..jag är inte heller vuxen, men när jag låtsas är det inte på hennes taffliga kaxiga sätt:).
Bästa bilden idag var dock ett lutande hus.. ..älskart!

Lutande hus Sovijet style.

Stor kyrka på natten.. ..måste fota den här på vägen till tågstationen imorgonbitti.


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..