Ohemult med 35 kronor i uttagsavgift

Share written 2011-07-05 @ 15:00:24

Särskillt när man inte kunde ta ut mer än 800 kronor åt gången och jag då blev tvungen att ta ut två gånger. Brinn i helvetet alla banker.. Nåja, Cash Is King i Ukraina, inte ens affärer tar kort som standard, vilket är märkligt. Därför ska man alltid ha med sig en stor bunt pengar som man kan sprida runt omkring sig.

Shoppade lite idag. Hade medvetet tagit med mig ett par byxor för lite, och struntat i promenadskor, tog bara med mig träningsskorna, och idag fick jag äntligen tid för lite shopping. Jeansen är okej, men jag är inte helt nöjd med dem - min stackars rumpa ser alldeles platt ut i dem, men det är ju jeans, så de kommer forma om sig allt eftersom.. Det märkliga är att jag ser jättevälhängd ut i dem, i alla fall från sidan! Har inga problem med det dock, värre med rumpan..

Jag har gått ner i vikt, men jag har fortfarande rumpa, lovar!

Ett par skor har jag också varit i akut behov av, så när jag såg Miss Sixty så visste jag att jag skulle hitta något snyggt på Energiehyllorna, och det tyckte jag att jag gjorde!

My blue suede shoes.. ..minns ni den?

Dessutom så tog jag med min sunkigaste datorväska som jag planerade kasta när jag hittade en ny axelremsväska. Jag sliter ut ett par-tre sådana om året eftersom jag alltid packar dem för fulla med kamerprylar, dator, whatever.. Den här gången blev det en sån som mamma skulle köpt, en som ska tåla vad som helst..

När tredje världskriget avslutats så kommer den här ligga kvar oförstörd!


name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..