Jag säger upp mig när jag kommer tillbaka från semester..

Share written 2011-07-07 @ 18:37:47

..jag ska bli balettdansör! Skutta runt på de fina scenerna, tänkte signa upp för Kirov, börja köra lite i New York - bli ett namn. Sen bara köra så det ryker! Kan se mig på stora postrar runt om i New York..
Men först måste jag bli sjukt fit; tighta till kroppen lite, bort med fett och muskler, bara lämna kvar senor och ben. Detta drev mig att jogga till Arkadya Beach
..jag ska bli balettdansör! Skutta runt på de fina scenerna, tänkte signa upp för Kirov, börja köra lite i New York - bli ett namn. Sen bara köra så det ryker! Kan se mig på stora postrar runt om i New York..

Men först måste jag bli sjukt fit; tighta till kroppen lite, bort med fett och muskler, bara lämna kvar senor och ben. Detta drev mig att jogga till Arkadya Beach idag, ca 9 kilometer bort, men sen måste jag ju tillbaka också. Hade tänkt att stanna och bada, men när jag gör något så blir jag alldeles besatt, jag kan inte lägga mig och plaska när jag är on a mission.

Istället började jag - efter att ha köpt en flaska vatten - att springa vidare hem. Jag tänkte hela tiden "bara en kilometer till, sen går jag eller tar spårvagnen", men så fort nästa kilometer passerade fick jag en ny kick. Till sist gav jag upp och tog ett stort glas kvas som de sålde vid tvåkilometersgränsen, och joggade sedan hem.

Kvas räddade mig när jag hade sprungit 16 kilometer, only too more to go!

Min stora oro är att jag ska få löparknä, det kan ta uppåt ett halvår att bli av med ett löparknä, och man kan inte springa under tiden. Jag fick det förrut när jag började löpträna, och nu har jag precis som då gått ut för hårt, man ska inte springa mer än ett par mil i veckan om man är så ovan som jag. Senast jag fick det så var det just två mil jag sprang, ungefär samma distans som idag. Jag är lite orolig för att knäna ska börja bråka nu.. ..men det kommer bli bra.

Nu väntar jag på duschen, en reparatör är här och byter pump, så jag ligger här svettig och jävlig, ungefär som på bilden nedan.

Det var jobbigt att springa, men känns bra efteråt.. ..nu är det inte många kilon kvar!

written by Jonesy

SV: Jag är inte hundra på att jag vågar Sonispher'a mig ändå... Så sjukt trött på att vara sjuk! Och vädret hjälper mig ju inte... Det är inte direkt så att man känner för heltäckande kläder när det är närmre 30 plus ute ;)



Man ska ju inte klaga, men det är svårt när saker inte samarbetar. Vet du någon mirakelkur så testar jag direkt!



Balettdrömmarna gav förresten jag själv upp för flera år sedan... Tråkigt nog. Nu är jag "för gammal". Fast det finns massor annat jag kan göra istället så det gör inte så mycket.

2011-07-07 @ 21:30:14
http://jonesythekatt.blogg.se/
written by carrina

Kvas is the shit, och de har den riktiga goa kvas, som när jag vare liten... mmmmm

2011-07-08 @ 00:24:28
written by pimpXprincess

Du är galen, du.



Vad kul att du har kommit igång med bloggandet igen!

2011-07-08 @ 22:19:56
http://www.pimpxprincess.se/

name
remember me?

e-post (publiceras ej)


url/blogg


lämna din kommentar här eller hit me with some feedback..